jump to navigation

nüüd on selge, et kevad käes… March 29, 2007

Posted by annushka in elu on ilus, kohtumised.
trackback

on olemas igasuguseid kevadeteste. noh et kui linn on järsku armunud paarikesi täis, siis on teada, et kevad. või kui linnud röögivad nii kõvasti, et isegi automüra jääb alla. või kui naisterahvad oma rindu ja koibi hakkavad avalikult eksponeerima, miniseelikud jne. et siis on kevad käes. selle eksponeerimisega käivad kokku ka ehitusmeeste viled ja kommentaarid.

kuigi täna oli päris külm ja ma ei eksponeerinud oma nahka mujal kui näo peal (isegi kindad olid käes), hakkasid ehitusmehed ikkagi flirtima. ma pläkutasin siis nendega veidi, et nende igavat päeva värvikamaks muuta. üks oli soomlane ja teine mingi välismaalane. see ingliskeelne onu küsis mu numbrit ka. ma ütlesin, et mu number on viis. pärast mõtlesin, et äh, oleks pidand ikka kümme ütlema, ilusam, ümmargusem…

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a comment