jump to navigation

viimane nädal… May 29, 2013

Posted by annushka in abi elu, priske koolmeister.
trackback

ohhh, viimane töönädal koolis. laupäeval on lõpupidu ja siis olen 12. augustini iseenda perenaine. töömotivatsioon on olematu, praegugi on seitsmendike tund, aga ma panin nad lauamänge mängima ja ise tshillin. no kes see viimases tunnis enam midagi tõsist ikka teeb. homme on koolis koristuspäev ja reedel klassi väljasõit. ja ongi kõik.

tegelikult ma peaks siin klassis kraamima ja koristama, pabereid sorteerima ja sügiseks süsteemi looma. aga ma ei viitsi eriti, loid on olla.

täna sõitsin autoga esimest korda lennujaama, mees läks rootsi. ma ikka pabistan päris palju, kui helsingis autot juhin, pole veel väga kogemust. aga täitsa ilusti jõudsin lennujaamast tööle. õnneks oli nii vähe liiklust, et ma sain vabalt nautke vusserdada, ilma et kellelegi küljelt sisse oleksin sõitnud. kuid kui aus olla, siis ma parema meelega sõidan bussi või rattaga. ja no sellise suhtumisega mul läheb kindlasti oma 30 aastat, enne kui ma pealinna autoliikluses end mugavalt tunnen.

eelmisel reedel sai meil 6 kuud abielu, küll aeg ikka lendab. teisest küljest on jälle tunne, et me oleme ju juba terve igaviku koos olnud, ma ei kujuta ette elu ilma meheta. reedese pidupäeva puhul läksime lähimate sõpradega kanuuga merele ja pidasime piknikku mingil suvalisel saarel. väga tore oli, kui pesa valvavad linnud välja arvata. ajuti olid stseenid hitchcocki filmist “linnud”. ja ma ju kardan linde. aga ellu me jäime. piknik on ikka nii tore asi, peaks tihemini selliseid asju korraldama.

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

