jump to navigation

meie mets… May 16, 2013

Posted by annushka in asjadest, oma kodu.
trackback

Image

mina pole sugugi eriline rohenäpp, ning mul on üsna suva, kas kodus on lilli või mitte. mees on veidi teisest puust, tema tahaks, et meil kasvaksid kodus võimsad palmid. kahjuks puuduvad tal palmide kasvatamiseks vajalikud oskused ning teadmised. kompromiss on siis selline – hunnik mehe vanu ning meie ühiseks eluks kingitud potililli, millest mõned juba surma vaaguvad. peamine vastutus lillede eest hoolitsemisel lasub mehe õlul, mina pühin neilt heal juhul mõnikord tolmu. no paar korda olen kastnud ka, kui on olnud selgelt näha, et muld tolmab. ma kahtlustan, et meie kastmissüsteem ei tööta eriti, vähemalt see madal lill mustas potis kahe valge vahel näeb üsna kurb välja. ma pole isegi vaevunud lillede nimesid välja uurima, et teaks, kuidas nende eest hoolitseda. eks me näe, milline meie juures vastu peab.

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

