jump to navigation

tenorid ja sopranid… November 27, 2007

Posted by annushka in tants ja trall, vaata ja imesta.
trackback

hah, ma pole elus kuulnud sellist mehehäält. eks ma teadsin, et neid on olemas, aga ikkagi… siin laulab angelo manzotti.

sama lugu cecilia bartoli laulduna. sõnadest saab aru lihtsalt naise näkku vaadates…

ja veel emma kirkby versioon. väga ilus sopranihääl aga mingit “agitatat ja ventisid” siin küll pole, on hoopis lillekesed ja päikesepaiste…

mamma mia, kui erinevalt on võimalik ühte laulu esitada!

mul on plaanis see lugu ise ka ära õppida. vaatame, kaua see aega võtab. ehk juba järgmisel aastal…

Comments»

1. leenu - November 27, 2007

mumm…kui sa selle laulu ara laulad…siis…siis…no ma ei tea, yhesonaga sinust voib ju koike oodata, aga see on ullult tehniline teema. vaga kaunis. muuseas nii armas et klassikat opid, mulle andis see palju, just tehniliselt ja opetas seda omamoodi “leelotamist” armastama ja kuulama. ma vahel ikka lunin, et otto las ma panen musta sametkleidi selga ja lahme ooperit kuulama…ta vahel isegi noustub. muuseas koige rohkem pakub mu sopradele-kaaskondlastele nalja, see kui raagin (ja mitte ainult) milliseid sonuseletamatuid haalitsusi tegin laulutundides…ohh seda niuksumist ja puhkimist ja rohkmist. algul oli nii koomiline, et ei suutnud seda jargigi teha, parast laks nagu lepase reega. inimene harjub koigega…toesti soovin edu, ja kadestan ka nats, tahaks ise ka

2. annushka - November 29, 2007

jaa, inimene harjub kõigega. mulle veel aasta tagasi ei meeldinud klassikaline laul üldse. ja no seda agitatat võiks ma mingi järgmise aasta lõpupoole proovida… 😛

aga mis, hakka aga laulutunnis käima. riia linn on kindlasti täis õpse, kes tahaks sinuga hirmsasti tegelda.


Leave a Reply

