jump to navigation

jubedad pildid… November 27, 2007

Posted by annushka in lapse põlv, literatura, nii kurb.
trackback

mingis raamatus keegi ütles alati nii… ah jaa, kati murutari naisena sündinud raamatus malle ema loreida tavatses öelda “jubedad pildid”. see oli siis, kui tal õudne pohmell oli. mul pole küll pohmelli, kuid öösel olid ikkagi jubedad pildid. nägin nimelt unes, et üks mulle väga armas laps, seitsmeaastane plikatirts, uppus järve ära. ta leiti veest otsimise peale üles küll, aga ellu vist ei jäänud. ma nagu situatsooni lõppu ei näinudki, nägin ainult, kuidas teda kätel veest välja kanti, tal vaesekesel pea rippus ja nägu täiesti valge. tüdruk hüppas ise silla pealt vette koos sõpradega, oli suvi ja olime rahvaga ujumas, lapsed möllasid omaette. ning järsku tema ei tulnudki pinnale, nagu kõik teised. õudne tunne oli mul. see laps on selline päikesekiir ja ingel, et ma vist kardan, et ta võetakse sellest maailmast varakult ära, noh, et liiga hea inimene on. mingites raamatutes ju alati juhtub, et see kõige parem ja toredam inimene sureb noorelt. ilmselt ma seda kardangi tema puhul. või loen ma äkki lihtsalt liiga palju tobedaid raamatuid?

enda surma ma küll eriti ei karda. igaüks sureb ju ära millalgi. aga vot selle tüdruku surm raputaks mind vist küll põhjalikult. ta on ju täiesti terve seitsmeaastane, kel on liiga pikk tukk ega pole esihambaid. no miks ta peaks nüüd järsku surema hakkama?! ega siis headuse pärast ometigi. aru mai saa, miks mul sellised totrad unenäod. tunne on, nagu oleks oma laps öösel ära surnud…

Comments»

1. pppppppppolenime@hot.ee - January 14, 2009

oo..asso

+ pole õiged emailid ka..


Leave a Reply

