jump to navigation

äpardusi, kohtumisi ja raharaiskamist… November 17, 2007

Posted by annushka in kohtumised, oma kodu.
trackback

käisime eile silliga ikeas. leppisime hommikul kokku, et kohtume nelja paiku ikeas, leiame teineteist ja läheme koos vaipa ostma. meil oli vaja vaipa nii elutuppa kui kööki. pärast hoolikat silli otsimist helistan mina temale, et kus sa oled. tema, et idamaiste vaipade juures. no mina ka! kuidas nii?!? heh, tuli välja, et tema on espoos ja mina vantaas. nojah, me ei leppinud ju kokku, kummas ikeas me kokku saame… õnneks on olemas mobiiltelefonid ning igal ikea tootel on nimi, nii et me suutsime vägagi viljakaid läbiräkimisi pidada ning nüüd on meil köögivaip täiesti olemas. kahjuks elutoa põrandale me midagi inspireerivat ja õhkamapanevat ei leidnud. vähemaga me ei lepi. lisaks ostsin ma umbes 50 euro eest küünlaid ja küünlajalgu. nüüd võib terve talve küünlavalguses veeta…

kui ma oma kodinatega lõpuks linna jõudsin ja metroo eskalaatoril seisin, hüppas minu ette üks u. 15-aastane poiss. tal olid mingid sõbrad ka kaasas. kuna ta seisis minust kaks astet kõrgemal, siis küsis ta minu käest, et kas tal on hea tagumik. et paljud olevat öelnud talle, et tal on hea tagumik ehk hyvä perse. vastasin, et kui tagumik funktsioneerib  siis on see kindlasti üks hea tagumik. siis ei osanud ta enam midagi öelda. 

täna käisin tuttavate lapsi hoidmas. paar tunnikest tegin nö “tööd” ehk olin lastega ja teised paar tunnikest pläkutasin pererahvaga, kui nad oma asjatamistelt naasesid. väga mõnus aeg oli, pereema tegi meile süüa ja mina koos ühe teise küllatulnud näitsikuga panin puhast pesu lappesse. lapsed karglesid jalus, hakkliha lõhnas… no kas on olemas idüllilisemat koduõhkkonda? hiljem, kui meie olime juba söönud ja kohvitanud ja sügavatel teemadel vestelnud, tulid ka mehed koju ja hakkasid endale toitu soojendama. väga asjalikud mehed…

all pildil eeli mängib minuga peitust. me mängisime enne suuremate lastega ka peitust, nii, et mina lugesin 20ni ja siis läksin neid otsima. maija leidis väga geniaalseid peidukohti, ma ei osanud arvatagi, et niimoodi saab ennast ära peita.

Eeli piilossa 171107

kui ma peitusemängimisest tüdinesin, siis said lapsed dvd-filmi vaadata. joel oleks midagi mehelikku tahtnud, ma ei mäleta täpselt mida, kuid kuna tüdrukuid oli rohkem, nemad võitsid ning vaadati astrid lindgreni marikki ehk madickeni ehk madlikese filmi. eelit film eriti ei huvitanud, meie proovisime temaga hoopis lõunat süüa ja püherdasime niisama.

Unna, Joel ja Maija 171107

väikese lapse toitmine on küll üks rist ja viletsus. ja mis sodipudi köök pärast täis on. söötja on muidugi ka kanakastmesse mäkerdatud. toit taldriku pealt oluliselt vähemaks ei jäänud, nii et ma ei teagi, kas see laps nüüd täna kasvas või mitte…

Eeli syö 171107

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

